CzechTourism spouští kampaň na podporu zimní sezóny
CzechTourism v aktuální kampani podporuje česká zimní střediska.
Prezentuje je jako ideální pro aktivní odpočinek.
CzechTourism v aktuální kampani podporuje česká zimní střediska.
Prezentuje je jako ideální pro aktivní odpočinek.
Země Visegrádské čtyřky spustily na americkém trhu společnou kampaň
„Kreativní města střední Evropy“.
CzechTourism spouští jarní fázi letošní komunikace „Unexpected
Wellbeing“, celkový roční rozpočet kampaně je 34 mil. korun.
Plzeň přichází s novou kampaní, v níž pomocí rozostřených vizuálů
postupně odkrývá svá oblíbená místa.
CzechTourism se v kampani soustředí na německé turisty. Láká je do
lázní a na podzimní městské pobyty.
O podpoře domácího i zahraničního turismu v době, kdy se cestování
kvůli pandemii zastavilo, hovoří ředitel agentury CzechTourism Jan Herget.
Komunikační kampaň destinační značky Brno True Story zajistí v dalších
třech letech agentura Media Age.
Od uvolnění vládních opatření 3. prosince Praha obnovuje i svou kampaň
V Praze jako doma. V online se spojí s Jankem Rubešem.