Brno volí na pokračování kampaně #brnotruestory Media Age

Komunikační kampaň destinační značky Brno True Story zajistí v dalších třech letech agentura Media Age.

Út 26. ledna 2021 15:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/11450/brnotruestory

Fullscreen Sdílet

/media/11450/brnotruestory

Fullscreen Sdílet

Brno si ve veřejné zakázce na uzavření rámcové dohody na poskytování služeb při rozvoji destinační značky města Brno True Story vybralo ze čtyř přihlášených agenturu Media Age. Ta bude v období let 2021–2023 zajišťovat služby v oblasti marketingové komunikace s využitím offline a online aktivit, a to v souladu s Programem rozvoje cestovního ruchu města Brna 2016–2020. Hodnota tříleté zakázky dosahuje výše 12 mil. korun. Vyplývá to z informací uvedených ve Věstníku veřejných zakázek. 

Komunikační kampaň Brno True Story byla v roce 2019 oceněna v soutěži Effie zlatem v kategorii Kampaně veřejné správy. Autor kampaně – agentura Aetna – se však do navazujícího tendru nepřihlásil. Domníval se, že výběrové řízení nebude férové. Agentura Media Age již s městem na dílčích destinačních kampaních v minulosti pracovala.

-stk- 

# reklama # Brno # komunikace # tendr # veřejné výběrové řízení # Media Age # destinační kampaň # Brno True Story # město

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.