British American Tobacco podpoří novinku Glo Hyper+

British American Tobacco na trh uvádí nové zařízení na zahřívání tabáku Glo Hyper+. Podpoří jej kampaní, kterou provází dvojice Mrs. a Mr. Glo.

Ne 9. května 2021 07:45 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/16643/glo_slider

Fullscreen Sdílet

/media/16643/glo_slider

Fullscreen Sdílet

Společnost British American Tobacco (BAT) uvádí na český trh své nové zařízení na zahřívání tabáku pod označením Glo Hyper+. Podpoří jej kampaní, jež sází na silnou vizuální exekuci a humor s dvojicí Mrs. a Mr. Glo. 

Kampaň pracuje se sérií čtyř 15s spotů určených pro sociální sítě a další online kanály. Každý příběh je věnovaný jiné silné stránce produktu: dlouhé výdrži bez přerušování, funkci Boost, jednoduchému ovládání a snadnému čištění. Spojujícím prvkem je dvojice pracovně přezdívaná Mrs. a Mr. Glo, která si umí, na rozdíl od konkurence, se vším snadno poradit, a to díky animovanému „Glo button“, symbolickému prvku značky, kterým se ovládá i samotné zařízení.

Pod kreativou je podepsána agentura Isobar. Produkce se ujala společnost Punkfilm a režisér Pavel Soukup. 

-stk- 

# reklama # kampaň # Isobar # Pavel Soukup # British American Tobacco # BAT # Glo Hyper+ # Punkfilm

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.