Dentsu sjednocuje své kreativní značky pod jednu
Síť komunikačních agentur Dentsu sjednocuje všechny své kreativní značky
pod jednu – Dentsu Creative.
Síť komunikačních agentur Dentsu sjednocuje všechny své kreativní značky
pod jednu – Dentsu Creative.
Korejská společnost Korea Hydro & Nuclear Power komunikuje v Česku
kampaní.
Novým kreativním ředitelem agentury Isobar je Troy Palmer. Střídá Pavla
Flégla.
Značka Bosch vytvořila e-shop s nářadím pro profesionální řemeslníky.
Vědět o něm dává kampaní s chorálem.
Desperados se spojuje v kampani s českými umělci, společně představují
novou příchuť Sangré.
Pivovar Krušovice rozšiřuje svou nabídku o nealkoholické pivo s názvem
Královsky hořké nealko.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Zlatopramen uvádí na trh své nealkoholické radlery v novém designu.
Startuje kampaň „Nebuď kapku moc“.
Sunar přichází na trh s novou řadou příkrmů v bio kvalitě. V kampani
se spojuje s Monikou Bagárovou.