Bohemia Energy obsazuje do kampaně „vzpěrače“ Lišku

Bohemia Energy ve své nové kampani rozvíjí koncept „Nic na vás nehrajeme“ s Pavlem Liškou a Markem Danielem.

Čt 2. července 2020 11:50 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/13318/bohemiaenergy_vzperac_kv-foto

Fullscreen Sdílet

/media/13319/vzperac_kv-foto

Fullscreen Sdílet

Od 1. července odstartovala Bohemia Energy novou kampaň, jež se opět nese v duchu konceptu „Nic na vás nehrajeme“. Tvářemi jsou opět Pavel Liška a Marek Daniel, kteří ztvárňují role herce a režiséra točící fiktivní reklamu.

Aktuální reklama se zaměřuje na téma snadného získání úspor za energie. Pavel Liška v ní tak vystupuje jako „vzpěrač“, který se snaží zvednout obrovské telefonní sluchátko. „Chceme ukázat, že s námi je vše jednoduché, vše se dá zařídit po telefonu. Lidé nikam nemusí chodit, smlouvu lze zařídit vzdáleně s digitálním podpisem, nikdo ani nemusí navštěvovat zákazníka, pokud si to nepřeje. To jsou výhody, které lidé ocení i mimo koronavirovou krizi,“ říká o kampani Hana Novotná, PR manažerka Bohemia Energy.

Kampaň bude postupně uvedena na televizních stanicích skupin Prima a Barrandov. Na internetu bude koncept využit zejména ve vyhledávání, ve videoobsahu, na sociálních sítích. Plánované jsou i rozhlasové spoty.

Kreativa je dílem agentury Momentum. Produkci zajistila společnost Punk Film. Režie se ujal Pavel Nosek, kamery Jan Baset Střítežský. Mediální plánování a nákup mají na starosti Médea a Ogilvy Performance Marketing.

-stk-

# reklama # kampaň # Ogilvy # McCann Prague # Bohemia Energy # Pavel Nosek # Punk film # Médea

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.