McDonald’s děkuje novou kampaní svým zaměstnancům
Nová reklamní kampaň společnosti McDonald’s je věnována jejím
zaměstnancům.
Nová reklamní kampaň společnosti McDonald’s je věnována jejím
zaměstnancům.
V kampani, určené primárně pro americký trh, se Slido zaměřuje na
fenomén „meeting zombies“.
Věrnostní aplikaci Můj Albert bude řetězec podporovat i celoplošnou
kampaní.
V nové kampani chce Česká spořitelna povzbudit společnost, aby
v pandemii neztrácela naději.
Centrum pomoci Paměti národa nyní komunikuje kampaní. Ukazuje výpovědi
dětí a jejich představ o životě hrdinů, když zestárnou.
Vůbec poprvé startuje Albert veřejně vlastní zaměstnaneckou kampaň.
Děkuje v ní svým kolegům.
Nejnovější kampaní reaguje Ikea na rostoucí výskyt domácího násilí.
Součástí budou i interaktivní instalace ve třech obchodních domech.
Albert se již tři roky po sobě spojuje ve vánoční kampani s postavou
Darebáčka, který plní přání prostřednictvím pečení.
Nová kampaň Pilsner Urquell přichází s příběhem výčepní Martiny
Navrátilové. Cílem je ukázat lidi, kteří pečují o kvalitu piva.
Billa spouští novou imageovou kampaň. Komunikuje s ní kvalitu a čerstvost
potravin, jejich původ i přínos pro zdraví.