Billa staví novou kampaň na desítkách faktů o jídle

Billa spouští novou imageovou kampaň. Komunikuje s ní kvalitu a čerstvost potravin, jejich původ i přínos pro zdraví.

St 26. srpna 2020 16:00 3 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/13883/billa_slider

Fullscreen Sdílet

/media/13882/billa_2

Fullscreen Sdílet

Billa startuje novou dlouhodobou strategickou kampaň, kterou chce komunikovat kvalitu a čerstvost nabízených potravin, jejich původ, široký výběr a v neposlední řadě vliv potravin na zdraví konzumentů. Kampaň staví na 42 faktech o jídle. 

Při vytváření kreativního konceptu, jehož autorem je agentura McCann Prague, vycházeli tvůrci hned z několika relevantních zdrojů, jako například údajů Českého statistického úřadu, kvantitativního výzkumu společnosti Stem/Mark a americké studie Environmental Persuaders and the 200 Daily Food Decisions Cornellovy univerzity. Z těchto výzkumů vyplývá i fakt, že lidé myslí na jídlo až 226krát denně, ať už vědomě, či nevědomě. Billa je obohacuje i vlastním průzkumem, v němž nejde pouze o to, jaké jídlo mají zákazníci rádi a co je pro ně při nákupu důležité, ale také o to, kde, s kým a jak jej konzumují.

Zmíněná fakta se propisují do nového claimu „Když jde o jídlo, Billa myslí na vše“. „Kampaní chceme změnit přístup zákazníků ke kvalitním potravinám. Kvalita a čerstvost mají být pro každého samozřejmostí. Billa je obchodní řetězec, který potravinám rozumí a je dostupný všem. Rozumí potřebám svých zákazníků, a proto zde naleznou široké portfolio produktů vhodných například pro speciální diety a intolerance. Má ve své nabídce velké procento vysoce kvalitních privátních značek, které dále rozvíjí a které se postupně blíží cíli dosáhnout 30% podílu do roku 2025,“ říká marketingová ředitelka Lucie Průšová.

Strategická kampaň se prolne do všech komunikačních kanálů. Nasazena bude v televizi, postupně se propíše i do dalších médií, jako je digitál, tisk, outdoor,samozřejmě i do obchodů, kde zákazníci postupně zaznamenají nové vizuály a POS materiály.

„Novou komunikací Billa spouští dlouhodobou platformu, skrze niž bude nadále budovat a potvrzovat svou roli experta na potraviny a jejich kvalitu. Díky námi provedenému výzkumu máme také mnohem více možností, jak našim zákazníkům nabízet to, co opravdu chtějí a co je pro ně při nákupu potravin důležité,“ dodává Lucie Průšová.

Produkci kampaně zajistila společnost Bistro Films. Video obsah kampaně včetně televizního spotu vytvořila režisérka Jasmina Blaževič. Vizuály nafotil Ondřej Košík.

-stk- 

# výzkum # reklama # kampaň # Billa # Bistro Films # McCann # Jasmina Blaževič # Ondřej Košík

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.