Česká spořitelna se v kampani spojuje s Pamětí národa

V nové kampani chce Česká spořitelna povzbudit společnost, aby  v pandemii neztrácela naději.

Po 15. března 2021 07:20 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/16047/cs_jiriluksicek

Fullscreen Sdílet

/media/16047/cs_jiriluksicek

Fullscreen Sdílet

Česká spořitelna spustila 10. března novou reklamní kampaň, v níž se spojuje s pamětníky z Paměti národa. Tváří reklamních spotů se tak stali skaut a politický vězeň Jiří Lukšíček, vězeňkyně z Terezína Anna Hyndráková a protinacistický odbojář Jiří Pavel Kafka.

„Cílem kampaně je povzbudit naše klienty a společnost obecně, aby navzdory pokračující pandemii neztráceli naději a dobrou víru. Věříme, že silné osobní příběhy a svědectví pamětníků mohou lidem dodat naději, která  už mnohým začíná chybět. Jsme vděční, že jsme mohli navázat na naši předcházející spolupráci s Pamětí národa a ve společné kampani spojit jedinečné výpovědi pamětníků a mediální sílu Spořitelny,“ říká Monika Hovorková, které v České spořitelně zodpovídá za značku a komunikaci.

K vidění bude kampaň do konce měsíce v televizi na České televizi, Nově a Primě a také na YouTube.

Kampaň vznikla v týmu agentury VMLY&R pod vedením Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka, kteří projekt iniciovali. Produkce se ujala produkční společnost Bistro Films, režie Marek Partyš. Zajímavostí je, že myšlenka, skript i produkce se uskutečnily během jednoho týdne.

-stk-

# reklama # kampaň # VMLY&R # Česká spořitelna # Bistro Films # Marek Partyš # Paměť národa # Tereza Svěráková # Tomáš Dvořák # ČS

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.