Albert podpoří svou věrnostní aplikaci rozsáhlou kampaní

Věrnostní aplikaci Můj Albert bude řetězec podporovat i celoplošnou kampaní.

So 17. dubna 2021 07:45 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/16398/mujalbert_slider

Fullscreen Sdílet

/media/16397/mujalbert_kv

Fullscreen Sdílet

Obchodní řetězec Albert spouští kampaň na podporu své věrnostní aplikace, kterou v polovině dubna zpřístupnil všem svým zákazníkům. Kreativní ztvárnění demonstruje jednoduchost konceptu věrnostního programu, který odměňuje uživatele za nákupy, a navíc occeňuje volbu zdravých potravin. Získané kredity bude možné následně využít jako virtuální „měnu“. 

„Albert dlouhodobě usiluje o to, aby lidé jedli lépe, tedy kvalitněji a zdravěji. Tuto misi dlouhodobě naplňuje jak svou produktovou nabídkou, tak komunikací, a nový věrnostní program v této podobě tak byl dalším logickým krokem,“ vysvětluje Henri de la Barre, planning director agentury VCCP, jež je pod kampaní podepsána.

<iframe src="https://player.vimeo.com/video/537159930" width="640" height="360" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> <p><a href="https://vimeo.com/537159930">MUJ ALBERT</a> from <a href="https://vimeo.com/user8101031">VCCP Prague</a> on <a href="https://vimeo.com">Vimeo</a>.</p>

„Na Můj Albert nás všechny nejvíc baví to, že demokratizace lepšího jídla má i jasný businessový přínos a zároveň přispívá k dlouhodobému budování značky Albert," vysvětluje strategický záměr manažer značky Jiří Rákosník.

Kampaň se objeví v televizi, tisku, rádiu, outdooru a v místě prodeje. Součástí budou i PR aktivity. Televizní spot vznikl v produkci Bistro Films pod režijním vedením Jasmíny Blaževič. O média se stará skupina Dentsu.

-stk- 

# Dentsu # reklama # kampaň # věrnostní program # aplikace # VCCP # Albert # Bistro Films # mobilní aplikace # Jasmina Blaževič # Můj Albert # věrnostní aplikace

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.