Billa v kampani představuje advent jako čas ochutnávání

V letošní vánoční kampani řetězce Billa je advent časem radosti z ochutnávání dobrého jídla. 

Pá 22. listopadu 2024 15:25 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/ei1fca3c/billa_vanoce

Fullscreen Sdílet

/media/0rkfaulq/billa_rodina_vánoce

Fullscreen Sdílet

Billa ve své letošní vánoční kampani říká, že za ochutnávání všeho, co se chystá na blížící se sváteční dny, se nemusí lidé stydět, natož to dělat potají. Naopak vybízí k tomu, aby i v předvánočním shonu dělali především to, co je jim příjemné. K vidění bude reklamní komunikace v tisku, rádiu, outdooru i televizi

„Naším cílem je dát lidem možnost nejen prožít klidné a pohodové Vánoce, ale užít si i jejich přípravu a pomoci jim od stresu z jejich příprav. Rozšířili jsme nabídku našeho e-shopu, který nákup doručí za 180 minut. Jako po celý rok, i v předvánočním čase nabízíme lidem ty nejlepší ceny, a to nejen u vybraných vánočních produktů. Zařadili jsme do sortimentu desítky nových produktů v rámci našich privátních značek, především Billa Premium, Nice Bites a nový sortiment čokoládových cukrovinek Douceur,“ říká Ivana Stará, vedoucí strategického marketingu společnosti Billa Česká republika, s tím, že součástí nabídky jsou i dárková balení, exkluzivní balíčky lahůdek připravených pro návštěvy přímo na stůl či vybrané prémiové lahůdky na pultě. 

-stk- 

# e-shop # reklama # kampaň # Billa # vánoční kampaň # Billa e-shop # Billa Premium # Nice Bites # Douceur

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.