Bikero se v kampani zaměří i na výbavu a doplňky

Bikero se ve své letní kampani soustředí hlavní na výbavu a cyklo doplňky. Cílí na rodiny s dětmi i cyklisty, kteří budou trávit léto v Česku.

So 5. června 2021 08:25 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17078/bikero_kv

Fullscreen Sdílet

/media/17078/bikero_kv

Fullscreen Sdílet

Prodejci kol i letos zaznamenávají extrémní poptávku po nových kolech, společnost Bikero proto svou letní reklamu zaměřuje hlavně na výbavu a doplňky. Červnovou komunikací cílí na rodiny s dětmi a cyklisty, kteří budou trávit léto v Česku.

„Díky velkým předobjednávkám máme zajištěny pravidelné dodávky kol, ale je o ně takový zájem, že ho není třeba dále navyšovat masivní reklamou. V nové kampani proto prezentujeme především to, že máme nejširší nabídku cyklistických doplňků a oblečení.  A navíc máme všechny produkty skladem,“ uvedl ředitel firmy Martin Kudrna.

Kampaň se objeví od 5. června v televizi na stanicích skupiny Nova. Je postavena na třech pětisekundových spotech, vedle nichž Bikero znovu nasadí spot na sedlo All-Wings. Nové reklamy jsou z části hrané, vizuály mají přitom větší kontrast než v minulosti a typický je pro ně výrazný branding. Zároveň i nadále poběží celoroční online kampaň.  

Pětisekundový letní spot společnosti Bikero

Kreativu a produkci kampaně zajistila agentura Czech Promotion. „Loňská jarní kampaň, kterou pro Bikero realizovala agentura Czech Promotion, nám zvedla tržby na trojnásobek ve srovnání s předchozím rokem. Bikero se díky ní stalo nejznámějším prodejcem kol na českém trhu, což nám potvrdily i přesné testy znalosti značky provedené před kampaní a po kampani,“ řekl Martin Kudrna. „Pozici nejznámějšího prodejce kol si chceme udržet samozřejmě i nadále a přispět by k tomu měla právě i nová kampaň,“ dodal.

-stk-

# reklama # kampaň # cyklisté # kolo # Bikero # Czech Promotion # cyklo

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.