Prodejce jízdních kol Bikero kupuje konkurenta Cycology
Součástí transakce jsou e-shop a kamenné prodejny s ročními tržbami
kolem 90 milionů korun.
Součástí transakce jsou e-shop a kamenné prodejny s ročními tržbami
kolem 90 milionů korun.
Český prodejce jízdních kol a cyklistického vybavení Bikero uvádí svoji
novou kampaň „Štve mě, že to miluju”.
Řada online prodejců posílila v posledním více než půlroce své
postavení na trhu otevřením kamenných poboček. Nabízejí zde kromě
produktů nevšední zážitek.
Bikero se ve své letní kampani soustředí hlavní na výbavu a cyklo
doplňky. Cílí na rodiny s dětmi i cyklisty, kteří budou trávit léto
v Česku.
Bikero se na základě zkušeností z pandemie rozhodlo propojit kamenné
prodejny a e-shop a zavádí postupně na své obchody koncept „Bike-air
connect“.
# Aktuality # Retail # Marketing
Bikero otevřelo v březnu svou třetí kamennou pobočku, tentokrát na Praze
4. Zatím funguje jako výdejna. Letos chce otevřít ještě další dvě
prodejny.
Oddělení marketingu musí dokázat komunikovat s ostatními ve firmě.
Přesvědčit jen vedení nestačí.