# Aktuality # Marketing # Reklama
Vavřinec Hradilek je novým ambasadorem značky Mojekolo
Vodní slalomář Vavřinec Hradilek se stal novým ambasadorem značek Mojekolo
a Lapierre.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Vodní slalomář Vavřinec Hradilek se stal novým ambasadorem značek Mojekolo
a Lapierre.
Lime představuje v Praze novou generaci elektrokol. Jednotnou baterií pro
kola i koloběžky chce zvýšit dostupnost.
Půjčovna BikeUp ověřila ultralehkost svého kola Foxie 12 tím, že ho
poslala do vesmíru.
Výrobci kol Repete Cycles nechávají nahlédnout v dokumentární kampani do
rituálu slévání oceli.
Český svaz cyklistiky ve své nové kampani dává rady a tipy, jak objevovat
kouzlo cyklistiky a jak se v ní zlepšovat.
Bikesharingová společnost Nextbike vyzvala lidi, aby si k dopravě zvolili
ekologické kolo. Během června se jim podařilo ušetřit 76 tun CO2.
Český prodejce jízdních kol a cyklistického vybavení Bikero uvádí svoji
novou kampaň „Štve mě, že to miluju”.
Nejčastějším typem kola, kteří Češi vlastní, je kolo horské.
Elektrokola vlastní jen 5 % majitelů kol, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.