Big Shock! uvádí na trh kampaní ledovou kávu

Značka energetického nápoje Big Shock! vstupuje do nové kategorie. Kampaní představuje tři příchutě své ledové kávy.

/media/16651/bigshockcoffee

Fullscreen Sdílet

/media/16651/bigshockcoffee

Fullscreen Sdílet

Energetický nápoj Big Shock!, z portfolia společnosti Al-Namura, přichází na trh s novinkou, s níž vstupuje do nové kategorie. Pod názvem Big Shock! Coffee uvádí ledovou kávu ve třech příchutích – Espresso milk, Irish coffee a Vanilla latte. Upozorní na to reklamní kampaní. 

Kampaň se snaží zachovat odvážnost, kterou se značka Big Shock! profiluje, zároveň ale jasně komunikuje, že se jedná o ledovou kávu. Reklamní spot pracuje s netradičními vizuálními obrazy, které volně ztvárňují jednotlivé ingredience produktu. 

Reklamní spot na Big Shock! Coffee

K vidění bude kampaň na internetu, od 10. května poběží i v televizi. Od reklamního videa, které je stěžejním prvkem kampaně, se odvíjí i další převážně digitální formáty.

Pod kreativou je podepsána agentura Zaraguza. Na produkci se podílelo Darq Studio. Režie se ujal Adam Vopička. Za kamerou stál Radim Střelka.

-stk-

# reklama # kampaň # Zaraguza # energetické nápoje # Adam Vopička # Al-Namura # Radim Střelka # Big Shock! # Big Shock! Coffee # ledová káva # Darq Studio

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.