Axe se v nové kampani inspiruje estetikou pixelových her

Axe startuje novou letní kampaň, v níž říká, že neúspěchem nic nekončí. Slovníkem gamerů se stačí „respawnout se“. 

Pá 4. července 2025 07:00 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/rrsgjz2x/axe_refreshnise

Fullscreen Sdílet

/media/y2zfjiv4/axe_key-visual

Fullscreen Sdílet

Axe spouští na českém a slovenském trhu novou letní kampaň, jež se inspiruje retro estetikou pixelových videoher. Neúspěch označuje za „dobrou“ věc, protože ať se stane cokoliv, stačí se osvěžit Axe a zkusit to znovu, slovy gamerů tzv. respawnout se

Kampaň se objeví v online prostředí a její součástí jsou různé statické a animované výstupy pro sociální sítě a digitál. Nechybí ani animovaný spot inspirovaný herními mechanikami, který vypráví jednoduchý příběh o tom, jak překonat všechny překážky na cestě za dívkou snů. „Hlavním cílem nové komunikační platformy ‚Refreshni se’ je propojit značku Axe s gamingovou komunitou. Autenticky a bez kompromisů,“ říká manažerka značky Adéla Holnová ze společnosti Unilever, do jejíhož portfolia značka patří. 

Pod kreativou je podepsána agentura Triad Prague, jež letos vyhrála na komunikaci značky tendr. Nasazení a mediální podporu zastřešuje agentura Mindshare v Česku a na Slovensku GroupM Nexus. 

Credits

  • Kreativní agentura: Triad Prague 
  • Mediální agentura: Mindshare / GroupM Nexus
  • Account Director: Alexandra Multanova 
  • Account Manager: Radim Hušek  
  • Chief Creative Officer: Rado Jankovič 
  • Executive Creative Director: Aleš Brichta 
  • Creative Lead: Jaroslav Salon 
  • Idea Maker: Miguel Molina 
  • Art Director: Iman Dělic 
  • Graphic Designer: Tereza Kopečná 
  • Animator: Tomáš Honěk 
  • Sound Design: Petr Kolev

-stk- 

# reklama # kampaň # gaming # Unilever # Mindshare # Axe # letní kampaň # Triad Prague

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.