Avast na televizní reklamu volí agenturu Made by Vaculik

Ve výběrovém řízení na přípravu televizního spotu si Avast vybral agenturu Made by Vaculik.

Út 30. června 2020 15:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/13289/avast

Fullscreen Sdílet

/media/13289/avast

Fullscreen Sdílet

Společnost Avast si ve výběrovém řízení na nový televizní spot zvolila agenturu Made by Vaculik. Ta zvítězila v konkurenci dalších agentur, mezi nimiž byly Ogilvy, Saatchi&Saatchi, Mark BBDO, McCann a LuckyU.

„Vybraný koncept nejlépe vyjadřuje naši původní myšlenku a už se hodně těšíme na spolupráci,“ popisuje Květa Kubota, Marketing Communications Director Avastu.

Pro Made by Vaculik přitom nejde o první spolupráci se společností Avast. Již v loňském roce společně připravili online kampaň upozorňující na rizikové chování dětí na internetu „Buď safe online“.

-stk-

# TV # reklama # tendr # spot # výběrové řízení # Avast # Made by Vaculik

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.