Česká značka Sellier & Bellot uvedla svou dosud největší ATL kampaň
Česká značka Sellier & Bellot spustila při příležitosti existence
200 let svou první globální kampaň.
Česká značka Sellier & Bellot spustila při příležitosti existence
200 let svou první globální kampaň.
EKO-KOM uvádí nový televizní spot a osvětovou kampaň. Ukazuje v ní, že
zodpovědně se mohou chovat i lidé, kteří na první pohled vzbuzují
pohoršení.
Operátor O2 spouští svou letní reklamní kampaň, kterou vytvořil ve
spolupráci s kreativní agenturou Free Andy Agency. Zákazníkům v ní
představuje výhody jejich nových tarifů.
Skupina Accolade svěřila média OMD a uvedla novou kampaň s hraným spotem
pro značku Accolade Funds.
Scénárista Petr Kolečko, režisér Vladimír Skórka a producent Dan Strejc
připravili pro Kaufland další hokejový spot. Účinkují v něm i Jan
Hřebejk nebo hokejista Radko Gudas.
Nové bigboardy, rádiové a contentové spoty jsou spolu s brandovým polepem
metra hlavními pilíři vizuální komunikace Oneplay.
Hlavní inspirací kolekce je dialog „mezi českými montérkami a japonskou
workwear kulturou".
Nový televizní spot „Řízky“ cílí na zahrádkáře před nastupující
jarní sezónou.