Albert ve vánoční kampani vybízí k radosti

Albert do své letošní vánoční kampaně obsadil nejen své zaměstnance, ale i děti z dětského domova.

Čt 9. listopadu 2023 11:05 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/26512/albert_vanoce_2023

Fullscreen Sdílet

/media/26512/albert_vanoce_2023

Fullscreen Sdílet

Albert startuje svou letošní vánoční kampaň s názvem „Království radosti z jídla“, v níž se inspiroval dětskou radostí z Vánoc. Vyzývá v ní dospělé, aby se během svátků radovali tak upřímně, jako to umí právě děti. V televizním spotu si zahráli zaměstnanci Albertu i děti z dětského domova, s nímž dlouhodobě spolupracuje Nadační fond Albert. 

„Vánoční kampaně většinou útočí na emoce a dojetí. My jsme vycítili, že v dnešní době je čas vsadit spíš na pozitivní notu a rozdávat radost,“ komentuje kampaň Kateřina Harris, VP Marketing Albert. „Jídlo je během svátků nepochybně zdrojem potěšení, a právě skrze něj chceme dospělým vrátit tu čistou, nefalšovanou radost, s níž Vánoce prožívají děti,“ dodává. 

„Vloni jsme s Albertem představili novou komunikační platformu, kde jsme se inspirovali dětskou zvídavostí a jejich bezprostředním pohledem na svět. Pro letošní vánoční kampaň tomu nebylo jinak – dětská radost je nepochybně nejsilnějším momentem vánočních svátků, a právě tu jsme chtěli přenést i na dospělé,“ vysvětluje Luboš Jahoda, Business Director agentury VCCP, jež je pod kampaní podepsána. 

<iframe src="https://player.vimeo.com/video/880876091?h=cbdbf5f9c1" width="640" height="360" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> <p><a href="https://vimeo.com/880876091">Albert V&aacute;noce</a> from <a href="https://vimeo.com/user8101031">VCCP Prague</a> on <a href="https://vimeo.com">Vimeo</a>.</p>

Součástí kampaně je také propojení s CSR aktivitami Albertu a závazkem vůči komunitě – letos rozdá řetězec  lidem v nouzi šest milionů porcí.

Kampaň běží od 1. listopadu v televizi, outdooru, tisku, rádiu, na internetu a také v místě prodeje. Image spoty podpoří kratší formáty s taktickými nabídkami. Kreativní koncept od VCCP využila společnost Ahold Delhaize i v regionálním měřítku pro své trhy v Rumunsku a Srbsku. Natáčení probíhalo na zámku Ploskovice v režii Roberta Hloze pod hlavičkou Bistro Films.

-stk-

# reklama # kampaň # VCCP # Albert # CSR # Bistro Films # vánoční kampaň # Robert Hloz # Nadační fond Albertu

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.