Albert spouští novou zaměstnaneckou kampaň

V nové zaměstnanecké kampani pracuje Albert s mottem „Práce, která dává smysl“.

Út 21. června 2022 14:00 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/21391/albert_employercampaign

Fullscreen Sdílet

/media/21392/albert_hlavním-mottem-kampaně-je-práce-která-dává-smysl-od-kterého-se-bude-odvíjet-celá-komunikace

Fullscreen Sdílet

Obchodní řetězec Albert chce posílit svou značku zaměstnavatele. Po sérii kroků, jako je navyšování mezd, zaměstnanecké benefity finančního a nefinančního rázu, ale také budování příznivé firemní kultury, nyní přichází se zaměstnaneckou kampaní s mottem „Práce, která dává smysl“, od kterého se bude celá komunikace odvíjet.

„V Albertu jsme jedna velká rodina. Tu tvoří příznivá firemní kultura, otevřená komunikace a také péče o zdraví, která je pro Albert vlastní. Díky tomu, že jsme v průběhu let vybudovali pevné základy spokojenosti, mezi něž patří odměňování i nefinanční benefity, můžeme pracovat na rozvoji věcí, které utváří skutečnou spokojenost zaměstnanců. A teď nastal i ten správný čas hovořit o Albertu jako zaměstnavateli i v marketingové kampani,“ vysvětluje Ctirad Nedbálek, personální ředitel Alberta, s tím, že spokojenost zaměstnanců je nyní na úrovni 87 %. „Právě touto kampaní bychom rádi posílili vnímání toho, co děláme pro naše zaměstnance a také, co zase oni dělají pro zákazníky,“ doplňuje.

Tématem kampaně je smysluplnost práce v Albertu. Jejími hlavními aktéry jsou zaměstnanci, jejichž práci a hodnoty bude představovat. Dále v ní akcentuje přírodu, zdraví a lokálnost, jako tomu je i v marketingové kampani, jež cílí na koncové zákazníky. 

-stk- 

# reklama # kampaň # Albert # employer branding # zaměstnanci # zaměstnanecká kampaň

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.