Obi uvádí kampaň „Jsme nezastavitelní“ s písní od Queen
Na devíti trzích startuje Obi svou letošní jarní kampaň s heslem „Jsme
nezastavitelní“.
Na devíti trzích startuje Obi svou letošní jarní kampaň s heslem „Jsme
nezastavitelní“.
Dětské studio BabyGuru, určeno pro děti zaměstnanců skupiny Omnicom Media
Group (OMG), si letos v říjnu připomíná deset let od svého založení.
T-Mobile v nové employer brand kampani „#JsmeSamiSebou“ podtrhuje, jak je
důležité být autentický.
Sázka na lokálnost a autentičnost náborové kampaně se Makru vyplácí.
První vlna do firmy přivedla nové kolegy.
Foodora nově nabízí firmám doručení jídla na workshopy či konference.
Možné je službu využít i pro firemní stravování.
Hlavními tvářemi nové employer branding kampaně T-Mobile jsou samotní
zaměstnanci.
V celkem šesti reklamních spotech si zahráli zaměstnanci obchodů Albert.
Upozorňují v nich na výhodné nákupy.
Fokus optik startuje novou kampaň, jejíž tváří se stali skuteční
zaměstnanci společnosti.