Ahmad Tea v kampani dramatizuje čajové rituály

Značka Ahmad Tea spustila lokální kampaň, kterou staví na čajových rituálech.

Po 8. února 2021 07:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15677/ahmadtea

Fullscreen Sdílet

/media/15677/ahmadtea

Fullscreen Sdílet

Čaje Ahmad Tea, které na českém trhu distribuuje společnost Al-Namura, odstartovaly začátkem února novou kampaň s lokální kreativou. Jedná se o druhou kampaň, kterou pro značku vytvořila pražská agentura Zaraguza. 

Zatímco loni pracovala značka v reklamě se skupinou odborníků, kteří vybírají ty nejlepší ingredience pro své čaje, letos na ně kampaň volně navazuje a soustředí se na čajové rituály každého z nás. S claimem „Vy máte své rituály, my k nim máme ten správný čas“ se produktově zaměřuje na funkční čaje. Kampaň sestává ze dvou 20s televizních spotů a doprovodných on-line formátů.

 

Produkci spotů zajistilo produkční studio DARQ Studio. Za finální podobou spotů pak stojí režisér Adam Vopička a kameraman Radim Střelka.

Zaraguza pro společnost Al-Namuru připraví i kampaň pro další značku z portfolia – energetický nápoj Big Shock!. Jednat se bude o tvorbu televizního spotu pro vybranou produktovou řadu a realizace nového imageového spotu značku. První část komunikace bude k vidění od 1. dubna letošního roku.

-stk- 

# reklama # kampaň # Zaraguza # Adam Vopička # Al-Namura # Ahmad Tea # DARQ # Radim Střelka # Big Shock!

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.