Ad Intel: Z mléčných výrobků nejvíce inzeruje Savencia

V segmentu mléčných výrobků je letos zatím nejsilnějším zadavatelem výrobce Pribináčka či Lučiny.

Pá 19. listopadu 2021 14:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17707/pribinacek_repro

Fullscreen Sdílet

/media/17707/pribinacek_repro

Fullscreen Sdílet

Za první tři kvartály letošního roku v segmentu mléčných výrobků zatím nejvíce do reklamy investovala společnost Savencia Fromage & Diary, jež stojí za značky Pribináček, Lučina, Apetito nebo Sedlčanský. Podle monitoringu reklamy Ad Intel, jež sleduje ceníkové ceny inzerce, v období od ledna do září inzerovala za 160,6 mil. korun. Jen o něco méně vložila do reklamy Madeta (159 mil. korun) a Mlékárna Kunín (138 mil. korun). 

/media/19000/adintel_mlecnevyrobky

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk- 

# reklama # Nielsen Admosphere # Savencia Fromage & Dairy # monitoring reklamy # Ad Intel # Mlékárna Kunín # Madeta # mléčné produkty # Lactalis # Bel Sýry

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.