Značka Škoda se v pololetí stala třetí nejprodávanější v Evropě
Škoda Auto je třetí nejprodávanější značkou v Evropě, táhne ji zájem
o elektrifikované modely. Společnost oznámila výsledky za první
pololetí 2025.
Škoda Auto je třetí nejprodávanější značkou v Evropě, táhne ji zájem
o elektrifikované modely. Společnost oznámila výsledky za první
pololetí 2025.
Podle Brand Performance Indexu, který měří výkonnost značek, si
v segmentu auto-moto dobře vedou značky Škoda, Tesla a Mitsubishi.
4camping využívá v kampani na podporu své Výstavy stanů v pražských
Letňanech CGI reklamu.
Ve více než 4000 dealerství po celém světě uvede Škoda Auto svou novou
firemní identitu.
Nově bude firma využívat slovní nápis Škoda a tradiční okřídlený
šíp v prstenci více odděleně, z nápisu se stane hlavní komunikační
nástroj.
Falešná soutěž láká na výhru automobilu, Škoda Auto se však od ní
distancuje.
Tři e-commerce a logističtí hráči na českém trhu začínají ve
spolupráci s automobilkou Škoda Auto doručovat do kufru auta.
V prvním letošním kvartálu byla inzertně nejsilnějším zadavatelem
v segmentu automotive značka Toyota.