Zoot v nové kampani podporuje své Výdejny radosti

Zoot v nové kampani podporuje síť partnerů svých výdejních míst, postupně se v ní vystřídá zhruba čtvrtina z jejich celkového počtu. Jako první se v ní objevuje Hvězdný bazar, charitativní second hand a pracoviště pro vozíčkáře.

Čt 5. srpna 2021 00:20 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17706/zoot_hvězdný_bazar

Fullscreen Sdílet

/media/17706/zoot_hvězdný_bazar

Fullscreen Sdílet

Módní e-shop Zoot v nové marketingové kampani podporuje síť partnerů svých výdejních míst - Výdejen radosti. Jako první se v ní objevuje Hvězdný bazar, charitativní second hand a pracoviště pro vozíčkáře. 

Kampaň je plánována jako dlouhodobá, objevuje se na sociálních sítích a YouTube a postupně se v ní vystřídá zhruba čtvrtina z celkového počtu Výdejen radosti. Vznikla inhouse ve spolupráci s kameramanem Václavem Píšou a poběží průběžně až do konce roku 2022.

První ze série kampaně na podporu Výdejen radosti - Hvězdný bazar

Zoot se rozhodl začátkem letošního roku proměnit podobu svých Výdejen radosti a rozšířit jejich celkový počet na 130. Síť partnerských prodejen, které fungují jako výdejní místa, plánuje do budoucna rozšiřovat. Dnes jsou zákazníkům k dispozici ve všech krajských a okresních městech. Tímto způsobem e-shop snižuje své náklady, ale zároveň podporuje lokální byznys, protože těmto obchodům přivádí nové zákazníky se zájmem o módu. Zároveň se ve vybraných výdejnách prodává zboží z kolekce jeho vlastních privátních značek.

-zue-

# kampaň # Zoot # výdejní místa # Hvězdný bazar

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.