Bauhaus nasazuje nové spoty s Vojtou Kotkem
V nové kampani s nešikovným manželem upozorňuje Bauhaus na možnost
vyzvednout si objednávky na více než 15 tisících výdejních místech po
ČR.
V nové kampani s nešikovným manželem upozorňuje Bauhaus na možnost
vyzvednout si objednávky na více než 15 tisících výdejních místech po
ČR.
DPD spouští novou kampaň „Všude, kam se podíváš“ s Oldřichem
Hajlichem na podporu výdejních míst a boxů.
DPD novou službou reaguje na vysokou poptávku zákazníků Vinted a malých a
středních e-shopů.
Dr.Max otevírá v Ostravě novou pobočku, jež v sobě integruje jak
tradiční, tak virtuální lékárnu.
WeDo zvýšilo počet výdejních míst o čtvrtinu, v blízké době
počítá s dalším navýšením až na 1800.
# Aktuality # Retail # Marketing
Ikea od září snížila ceny zhruba u třetiny svého sortimentu. Pokračuje
také v expanzi do regionů.
GLS spouští ekologickou kampaň s cílem motivovat lidi k pravidelnému
pohybu i většímu využívání výdejních míst.
PPL spouští kampaň se sloganem: „Vezu vám balík, ale vyzvedněte si ho
klidně až po práci.“ Podporuje tak své výdejní místa i aplikaci.