Masová komunikace umírá, budoucnost patří personalizaci
Proč křičet megafonem na celý dav, když můžete šeptat každému
jednotlivci přímo do ucha to, co ho zajímá, ptá se Michal Orsava,
spoluzakladatel firmy Webout.
Proč křičet megafonem na celý dav, když můžete šeptat každému
jednotlivci přímo do ucha to, co ho zajímá, ptá se Michal Orsava,
spoluzakladatel firmy Webout.
Reklamní zadavatelé se ve svých vánočních reklamách letos snažili
upozornit především na pravou podstatu Vánoc.
ZOOT v letošní vánoční kampani vyzývá k pohodovým Vánocům, tváří
se stala influencerka Martina Helis.
Zalando i Zoot spouští své podzimní kampaně. V komunikaci se zaměří
zejména na online a sociální sítě, důležité je však také
využití AI.
Svatý Valentýn s sebou přináší i valentýnské kampaně, plné růžové
a červené barvy, srdcí a neodmyslitelné inspirace na dárky.
Od července otevřel ZOOT samostatný shop-in-shop pro značku Orsay, jež
málem opustila český trh.
# Aktuality # Marketing # Retail
Značka Orsay, jejíž původní majitel je insolvenci, na českém a
slovenském trhu zůstává.
Marketing v módním průmyslu je po covidu čím dál silnější v online
prostředí. V marketingových aktivitách se však neztratí ani televizní
reklama.