Značka Živina si na PR komunikaci vybrala MSL

O lifestylovou a korporátní komunikaci české značky Živina se nově postará agentura MSL Czech Republic.

So 18. listopadu 2023 08:05 1 min Sdílet

# Aktuality # PR

/media/26616/zivina

Fullscreen Sdílet

/media/26616/zivina

Fullscreen Sdílet

Český výrobce kvalitních potravin Živina si pro lifestylovou a korporátní komunikaci vybral agenturu MSL Czech Republic. Spolupráce odstartovala v exponovaném předvánočním období, po novém roce bude pokračovat v posilování povědomí o značce i v produktové komunikaci.

„V rámci našeho managementu jsme se nedávno rozhodli posílit komunikaci v médiích. Během výběrového řízení nás nejvíce zaujal přístup agentury MSL, která k práci přistupuje nejen zodpovědně a nápaditě, ale také s nadšením,” komentuje spolupráci Martin Kudera, zakladatel značky, jež v České republice vyrábí produkty pro přípravu světové kuchyně. 

Značka se nyní soustředí na to, aby pronikla do bister a kaváren. Zároveň chce inspirovat k vaření i ze zbytků v kuchyni a podporovat tak neplýtvání jídlem. 

O klienta se stará Junior Consultant Jiří Šolc, a to ve spolupráci se seniorní Veronikou Schieblovou. 

-stk- 

# komunikace # PR # tendr # výběrové řízení # MSL Czech Republic # Živina

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.