Značka školních batohů Baagl vybízí v kampani k odvaze

Značka školních batohů Baagl spouští kampaň „Vyrůstej s odvahou“. 

Po 5. srpna 2024 16:35 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/mzbaqddv/baagl

Fullscreen Sdílet

/media/mzbaqddv/baagl

Fullscreen Sdílet

Batohy, aktovky a školní doplňky Baagl z portfolia společnosti Presco Group startují novou reklamní kampaň „Vyrůstej s odvahou“. Její součástí je reklamní video, které klade důraz na individualitu. K vidění bude v televizi, kde bude nasazen jako 30s spot i sponzorské vzkazy, dále v outdooru a na internetu. 

„Dnešní děti se už tolik neomezují na škatulky; každý si chce najít své místo ve světě. Tento pocit sdílí i naše druhá cílová skupina, rodiče,” vysvětluje kampaň, jež klade důraz na individualitu, brand manažerka Marie Maláková.

„Chtěli jsme se vyhnout tradičnímu příběhu o hledání odvahy. Naším cílem bylo vytvořit emotivní horskou dráhu, na které se projede každý divák. Díky pečlivě vystavěné dramaturgii, dynamickému střihu a autentickému storytellingu je odvaha ve spotu skutečně hmatatelná,” doplňuje Veronika Valentová, kreativní ředitelka agentury B&T, jež je pod kreativní koncepcí podepsána. Produkci zajistila Procoma, postprodukci RUR. Režie se ujalo duo Novák & Nguyen. Za kamerou stál Tomáš Uhlík. Autorem hudby je Jan Šléška

Kampaň běží nejen v Česku, ale také na Slovensku a v Německu. Značka se rovněž připravuje na expanzi do Polska a Maďarska.

-stk- 

# reklama # kampaň # RUR # back-to-school # Procoma # B&T # batoh # Novák & Nguyen # školní pomůcky # Baagl # Tomáš Uhlík # Jan Šléška

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.