T-Mobile chce vánoční kampaní překonávat bariéry
T-Mobile startuje svou mezinárodní vánoční kampaň s názvem „Kde
končí bariéry, začínají spojení“.
T-Mobile startuje svou mezinárodní vánoční kampaň s názvem „Kde
končí bariéry, začínají spojení“.
Alza v předvánoční sezóně nasadí nový komunikační koncept, v němž
poprvé doplní maskota Alzáka i rodina.
Značka školních batohů Baagl spouští kampaň „Vyrůstej s odvahou“.
Gambrinus startuje novou kampaň „Zralci na chmelu“, v níž se poprvé
zaměřuje na svůj třikrát chmelený ležák.
V kampani k letošnímu 30. ročníku se ADC Czech Creative Awards loučí
s Louskáčkem. Porotě předsedá Jamie Mandelbaum.
Ve své vánoční kampani Billa ukazuje svátky očima dětí. Hraje si přitom
s idiomy.
KetoDiet se v nové televizní kampani zaměřuje na pocity starého velkého
oblečení potom, co jeho majitelé zhubli.
Margot radikálně mění strategii. Opouští exotiku a přesouvá se do
domovského prostředí.