Zlatý Bažant hraje na česko-slovenské svatbě

Slovenská značka Zlatý Bažant se rozhodla pro přeshraniční kampaň, v níž podporuje česko-slovenské páry.

Po 25. května 2020 07:05 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/12870/zlatýbažant

Fullscreen Sdílet

/media/12871/zlatýbažant_rodák

Fullscreen Sdílet

Slovenské pivo Zlatý Bažant, patřící do portfolia společnosti Heineken, přichází se speciální přeshraniční kampaní, v níž se zaměřuje na česko-slovenské páry. Novomanželům pocházejících z Česka a Slovenska připravila značka speciální „album“ Na česko-slovenské svatbě 1. 

„Vytvořením originálního playlistu ,Na česko-slovenské svatbě 1’ jsme chtěli především udělat všem česko-slovenským párům radost, a podpořit je tak v uzavírání sňatků. Slovenské pivo Zlatý Bažant je ideálním ležákem pro slavnostní příležitost a tímto projektem chceme oslavit všechna nová česko-slovenská manželství. Je úžasné, že jich v posledních letech výrazně přibývá,“ komentuje manažerky značky Peter Bustin. 

Zlatý Bažant se při tvorbě svého playlistu inspiroval edicí lidových písní z 90. let. Místo folklóru však vsadil na největší hity českých a slovenských interpretů, které jsou populární na druhé straně hranice. Album obsahuje 40 písní od českých a slovenských zpěváků a skupin, například od Pavola Habery, Karla Gotta, skupiny Elán, Leoše Mareše, Hrkýže Slíže, Hany Zagarové, No Name a dalších. K poslechu je na Spotify, YouTube Music nebo Apple Music. 

-stk- 

# reklama # kampaň # Heineken # pivo # Zlatý Bažant # Na česko-slovenské svatbě 1

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.