Ze sportovních značek investuje nejvíce do reklamy Crivit

Největším inzerentem sportovních potřeb a oblečení je Crivit, privátní značka Lidlu. 

Pá 27. června 2025 14:20 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Výzkum

/media/2kipstsb/lidl_crivit

Fullscreen Sdílet

/media/2kipstsb/lidl_crivit

Fullscreen Sdílet

V odvětví Sportovní potřeby a oblečení inzerovala podle monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen nejvíce v období od ledna do května letošního roku privátní značka Lidlu Crivit. Ta do inzerce věnovala podle ceníkových cen přes 58 milionů korun. Na druhé příčce se umístila s téměř 46 miliony korun značka Altisport, na třetím místě s necelými 40 miliony korun Decathlon.  

/media/kvuge0eq/adintel_sportovnioblecenipotreby

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk- 

# reklama # inzerce # Nielsen # sportovní vybavení # Ad Intel # Crivit # sportovní oblečení # Altisport # Decathlon

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.