Decathlon vyhodnocuje nový koncept, rozšíří ho i dál
Pilotní prodejna Decathlon v obchodním centru Arkády Pankrác zaznamenala od
svého otevření více než 47 tisíc návštěvníků.
Pilotní prodejna Decathlon v obchodním centru Arkády Pankrác zaznamenala od
svého otevření více než 47 tisíc návštěvníků.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Největším inzerentem sportovních potřeb a oblečení je Crivit, privátní
značka Lidlu.
V rámci své pražské prodejny na Chodově představuje Decathlon tři
specializované proshopy pro cyklistiku, fotbal a běh.
Cílem nového prodejního formátu je zjistit, jak se dostat ještě blíže
k našim zákazníkům, říká Jan Černý z Decathlonu.
# Aktuality # Retail # Marketing
V pražském obchodním centru Arkády Pankrác představil Decathlon Fitness
and Run Store.
Intersport pokračuje se svým komunikačním konceptem s postavou horala.
Tentokrát v květinovém obleku vítá jaro.
Intersport startuje novou marketingovou kampaň s claimem „Ahoj, svaly
zapoj!“.
# Marketing # Retail # Aktuality
Prodejci sportovního oblečení startují kampaně na podporu prodeje
sportovního oblečení pro děti.