Zaplo nahrazuje mimozemšťana Edu sloganem „Tak jo!“

Zaplo mění komunikační koncept. Nově pracuje se sloganem „Tak jo!“, který má fungovat jako zaklínadlo na všechna přání.

Po 17. srpna 2020 10:40 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/13729/zaplo_takjo_kv_slider

Fullscreen Sdílet

/media/13728/zaplo_takjo_kv

Fullscreen Sdílet

Nebankovní poskytovatel půjček Zaplo Finance představuje v pondělí 17. srpna svůj nový komunikační koncept. Mimozemšťana Edu i Láďu Hrušku nahrazuje sloganem „Zaplo, tak jo!“. Kampaň bude nasazena v několika vlnách.

„Komunikační koncept Zaplo.cz je založen na obecném sousloví ,Tak jo!‘, které představuje zaklínadlo na všechna přání a potřeby stávajících i nových klientů, kteří si mohou díky půjčce o trošku zlepšit život. Novou komunikací chceme oslovit přesně definované segmenty zákazníků na trhu,“ říká Tomáš Moldřík, Brand & Communication Manager značky Zaplo.cz.

Nový koncept je založen na barvě, typografii, výrazném „Tak jo!“ ve všech komunikačních kanálech. K vidění bude v televizi a na internetu.

Kampaň připravila agentura Scholz&Friends Praha, spoty režírovalo duo Mugshots pod taktovkou Woobetz. Digitální podporu připravila agentura Fragile.

-stk-

# reklama # kampaň # finance # Zaplo # Scholz&Friends # Woobetz # Mugshots # Láďa Hruška

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.