Zalando ukazuje v kampani výstřednost i osobní trendy

Zalando spouští novou kampaň s názvem „Trend jste vy“. Ukazuje výstřednost a vášně pěti vybraných tvůrců. 

Pá 29. března 2024 07:40 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/higlllua/zalando_gabbriette-butter

Fullscreen Sdílet

/media/higlllua/zalando_gabbriette-butter

Fullscreen Sdílet

Módní e-shop Zalando startuje novou kampaň s názvem  „Trend jste vy“, v níž se spojuje s pěticí tvůrců, kteří představují svůj styl. Tváří kampaně je fotbalista Realu Madrid Eduardo Camavinga, modelka a hudebnice Gabbriette, multiinstrumentalista a producent CKTRL, tiktokerka a modelka Alex Consani a tvůrce háčkovaného oblečení Henri Purnell

Kampaň na sezónu jaro / léto 2024 nabízí pohled na výstřednosti a vášně těchto pěti tvůrců. Představuje rysy každého z nich a ukazuje, jak osobní příběhy mohou utvářet nejen styl, ale i identitu.

Komunikace také podporuje inkluzivní přístup Zalanda. Loni za tímto účelem zavedl vyhledávací filtry Adaptive Fashion, které zákazníkům usnadňující výběr produktů odpovídajících jejich specifickým potřebám. Kromě toho uvedl e-shop také nové směrnice pro tvorbu reprezentativního obsahu určených pro kreativní týmy.  

„Snažili jsme se přijmout rozmanitost a začlenění jako základní hodnotu. Jsme odhodláni provádět smysluplné změny a zavádět osvědčené postupy ve velkém měřítku a ve spolupráci s našimi partnery. Jsme přesvědčeni, že integrovaný, holistický přístup urychlí naše úsilí o trvalou změnu, a to jak pro společnost Zalando, tak pro celý módní průmysl. Budoucnost je pro nás inkluzivní,“ říká Robert Gentz, co-CEO společnosti Zalando.  

-stk- 

# fashion # móda # e-shop # reklama # kampaň # e-commerce # Zalando # inkluze # výstřednost

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.