Zalando rozšiřuje své marketplace, ČR je zatím jen v plánu

Módní e-shop Zalando rozšiřuje své online tržiště. Česká republika mezi novými zeměmi zatím chybí.

Út 10. listopadu 2020 10:45 2 min Sdílet

# Aktuality # Retail

/media/4710/zalando

Fullscreen Sdílet

/media/4710/zalando

Fullscreen Sdílet

Německý e-shop s módou Zalando chce rozšířit v následujících měsících své online tržiště do dalších zemí. Pod názvem Connected Retail jej zatím využívá 1800 kamenných obchodů v Německu, Nizozemí, od června také v Polsku, Španělsku a Švédsku. V listopadu je nově dostupné v Dánsku, Finsku a Norsku, od příštího roku by se mělo přidat Rakousko, Švýcarsko, Francie, Itálie a Belgie. Česká republika je podle informací MediaGuru také v plánu, přesný termín zatím ale jasný není. 

Cílem expanze online tržiště Zalanda je ztrojnásobit dosavadní počet partnerů. E-shop tak chce nabídnout kamenným hráčům možnost prodávat na internetu, a to i v době nucené uzavírky obchodů kvůli pandemii. V současnosti je přes Connected Retail zprostředkováno celkově 41 tisíc objednávek denně. 

Tržby Zalanda za třetí čtvrtletí vzrostly o 2,5 %, čímž společnost docílila zisku 1,8 mld. eur. Hrubý objem zboží (GMV) vykazuje nárůst o 29,9 % a v současné době dosahuje částky 2,5 mld. eur. Růst byl ovlivněn především zrychleným přesunem zákazníků do online prostředí v průběhu přetrvávající koronavirové pandemie a silnými výkony partnerského programu i Zalando Lounge.

Na českém trhu provozuje módní online tržiště ZOOT, který se svou nabídkou rozšířil také na marketplace Mall Partner a Alza dropshipment. 

-stk- 

# fashion # móda # e-shop # e-commerce # marketplace # Zalando # Mall Partner # online tržiště # Alza # ZOOT

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.