Product placementem ZOOT podpořil svou aplikaci
ZOOT využil v reality show Love Island na Nově product placement. Zvýšil
tak počet stažení své aplikace.
ZOOT využil v reality show Love Island na Nově product placement. Zvýšil
tak počet stažení své aplikace.
Tým Michaely Ondrákové, Dany Linh Nguyen a Barbory Pavlů vyhrál podzimní
běh soutěže OMD Creative Challenge, jenž se spojil se ZOOTem.
Účastníci podzimního kola studentské soutěže OMD Creative Challenge budou
tvořit kampaň pro značku ZOOT.
Nové prodejny jsou náš další krok k propojení online a offline
nakupování módy, říká Milan Polák, CEO skupiny Digital People stojící
za ZOOTem.
# Aktuality # Retail # Marketing
Na Václavském náměstí v Praze otevírá ZOOT první prodejnu. Další tři
otevře během měsíce v regionech.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Po přehlídce na Mercedes-Benz Prague Fashion Week se prodeje privátní
značky ZOOT.lab trojnásobně zvýšily.
U příležitosti oslav 30. výročí na českém trhu přináší
McDonald’s oficiální McMerch. Prodávat ho bude na ZOOTu.
Hlavními komunikačními linkami nové kampaně ZOOT je rychlá doprava, nově
zařazený sortiment pro muže i děti, aplikace nebo TikTok.