Zalando připravilo kampaň z karanténní „posilovny"

Módní e-shop Zalando natočil svou nynější kampaň #TogetherIAmStrong ve vzdáleném režimu.

So 9. května 2020 08:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/12733/zalando_togetheriamstrong

Fullscreen Sdílet

/media/12733/zalando_togetheriamstrong

Fullscreen Sdílet

Německý e-shop Zalando nasadil na českém trhu kampaň s názvem #TogetherIAmStrong. Připravena byla ve vzdáleném režimu, inspirována zákazníky, kteří se snaží zůstat aktivní i v karanténě. 

„V této kampani zohledňujeme nejen aktuální situaci, které nyní všichni čelíme, ale i změnu spotřebitelského chování. Pozorujeme, že naši zákazníci více nakupují sportovní oblečení na běhání či jógu. V nouzovém stavu a s nutností udržovat sociální vzdálenost lidé potřebují kreativitu, aby zůstali aktivní a fit i bez možnosti zajít si do posilovny nebo sportovních zařízení,“ popisuje Marie Frickel, Head of Campaing Management v Zalandu. 

Kampaň využila záběrů z obývacích pokojů, které natočilo 11 vybraných „kameramanů“ a „režisérů“. Od prvotního nápadu k realizaci trvala příprava kampaně tři týdny, přičemž obvykle to zabere tři až čtyři měsíce. 

Na přípravě se podílela hamburská agentura Kolle Rebbe. Autorem ilustrací je Deveroe.

-stk- 

# fashion # móda # e-shop # reklama # kampaň # e-commerce # koronavirus # Zalando

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.