Z televizorů investuje do reklamy nejvíc TCL, nejznámější je Sony

NADA Research a Nielsen se zaměřily na tržní kategorii televizorů z pohledu hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách a znalosti firemních značek.

Čt 12. prosince 2024 14:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Marketing

/media/1308/tv-obraz

Fullscreen Sdílet

/media/qcona0vg/televizory_investice

Fullscreen Sdílet

Data o investicích do reklamní komunikace televizorů a znalosti značek od NADA Research a Nielsen ukazují, že v žebříčku podle investic do reklamní komunikace zaujímá první místo společnost TCL, a to s výrazným náskokem. TCL investovala do reklamy více než šestkrát tolik co druhý Samsung. Zavedené značky jako Sony, Samsung nebo LG jsou ale zase nejznámější.

Právě Sony si v jinak velmi vyrovnaném žebříčku TOP 5 dle znalosti meziročně polepšilo, zatímco Samsung mírně klesl z prvního na druhé místo. LG si udrželo stabilní pozici a Panasonic s Philipsem zaznamenaly mírný pokles. „Sony pravděpodobně těží i z asociace se svými dalšími produktovými řadami, jako jsou herní konzole PlayStation,“ dodává Martin Chalupník z NADA Research.

Přehled zahrnuje pouze data přímo za reklamy výrobců televizorů, nikoli například reklamy širokosortimentních prodejců, ve kterých se mezi dalšími typy zboží objevují i televizory.

-mav-

# výzkum # reklama # Nielsen # investice # data # značka # TCL # televizor # Philips # Samsung # znalost # Panasonic # Sony # NADA Research

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.