Philips chce čištění zubů představit jako relax
Philips přichází s novým positioningem svých sonických zubních
kartáčků Sonicare. Čištění zubů prezentuje jako relax či malý
rituál.
Philips přichází s novým positioningem svých sonických zubních
kartáčků Sonicare. Čištění zubů prezentuje jako relax či malý
rituál.
Ve spolupráci s Prusa Research chce Philips umožnit svým zákazníkům
vlastní výrobu náhradních dílů.
Philips Avent se v nové kampani s názvem „Pečujme spolu“ věnuje
tématu společné péče o děti.
# Aktuality # Reklama # Marketing
NADA Research a Nielsen se zaměřily na tržní kategorii televizorů
z pohledu hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách a znalosti
firemních značek.
Hybrid otevřela nový reklamní prostor v CTV na televizorech značky Philips
v regionu střední a východní Evropy.
Philips OneBlade spouští kampaň „Dej si holení na easy!“, vychází
z ní mechaniky obtížností v počítačových hrách.
Další ročník studentské soutěže OMD Creative Challenge již zná své
vítěze. Úkolem bylo tentokrát podpořit povědomí Philips Sonicare
u mladých spotřebitelů, kteří patří do Gen Z.
Telekomunikační operátoři si připravili na konec roku vánoční promo,
které obsahuje širší programovou nabídku či přístup k videotékám.
Přinášíme přehled prosincových novinek.