Z marketingu La Collezione odchází Markéta Tichavská

Z restaurační skupiny Riccarda Lucqueho a Ondřeje Rákosníka odchází z čela marketingu a PR Markéta Tichavská.

V restaurační skupině Riccarda Lucqueho a Ondřeje Rákosníka končí po necelých čtyřech letech Markéta Tichavská. Od začátku roku 2018 zde vedla marketingové & PR oddělení. Na starosti měla vedení týmu a komunikaci 13 značek spadajících pod mateřský brand La Collezione.

„Za pouhé dva roky se nám povedlo vybudovat stabilní marketingový tým, uvést na trh několik nových značek a strategicky ustálit online i offline komunikaci jednotlivých podniků. Osobně jsem velmi ráda za svůj projekt employee generated contentu. Skrz školení a mentoring proaktivních zaměstnanců vznikl nový druh obsahu na sociální sítě restaurací a bister, částečně unikátní v našem oboru a trhu,” popisuje Tichavská. I nadále se bude věnovat projektům v české gastronomii a službách, nyní ale na pozici freelancera. 

Do La Collezione patří například značky Aromi, La Bottega, La Finestra in Cucina, Laboratorio, Via del Vino, Il Catering, Amano nebo Ebottega.cz.

-stk-

eca6d5adb454c82f00a123c7fdd7c4b1644ea664 Reklama

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.