Z herního softwaru investovalo do reklamy nejvíce Nintendo

V prvním pololetí 2021 byla inzertně nejsilnější značkou Nintendo, mezi produktovými značkami pak hra Forge of Empires.

/media/17885/nintendo_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/17885/nintendo_shutterstock

Fullscreen Sdílet

Za první pololetí letošního roku investovala do reklamy v kategorii herního softwaru nejvíce značka Nintendo, která do ní alokovala přes 8,6 milionu korun. Více než 7,2 mil. korun věnovala reklamě InnoGames a přes 1,5 mil. korun Blizzard. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen Admosphere, jež sleduje ceníkové ceny inzerce. 

/media/17884/adintel_software_herni

Fullscreen Sdílet

Mezi produktovými značkami dominovala hra Forge of Empires (7,3 mil. korun), Super Mario 3D World (7,2 mil. korun) a World of Warcraft (1,5 mil. korun). 

/media/17883/adintel_produkt_herni

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk- 

# reklama # inzerce # Nielsen Admosphere # ceníková cena # Ad Intel # herní software # herní produkt # Nintendo # Forge Empires

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.