Autor textu MediaGuru
Soutěž Young Lions CZ zná jména prvních vítězů a oceněných prací.
Jako první se posuzovaly práce v mediální kategorii.
Vyhlášením kategorie média bylo zahájeno oceňování nejlepších týmů v letošním ročníku soutěže pro mladé talenty Young Lions CZ 2023. Probíhat bude po celý týden do pátku (27.3.-31.3. 2023), kdy se postupně vyhlásí vítězové v dalších kategoriích (digitál, PR, print, marketers).
Vítězem kategorie média se stala dvojice Judita Růžičková a David Červený z agentury Zaraguza. Stejná dvojice zvítězila i v loňském roce. Úkolem soutěžících bylo během 24 hodin navrhnout komunikaci pro nadaci Kapka Naděje s cílem přilákat novou generaci dětských psychologů a zviditelnit téma rostoucích problémů duševního zdraví dětí a dospívajících.
Druhé místo obsadil tým Barbora Plecháčková a Ondřej Melichar z iProspect a třetí místo tým ve složení Vítězslav Mecner a Nguyen Phuong Lan z Kaspen/Jung von Matt.
Porota v této kategorii udělila hned tři čestná uznání, a to dvojicím: Karolína Hájková a Martin Richter z Aignos, dále Vladimír Zikmund (McCann Prague) a Karolína Kostková (Signal Festival) a uznání si odnesla i dvojice Barbora Svoreňová a Gabriel Berzsi z Hearts&Science.
Níže jsou k dispozici všechny oceněné práce. Seřazeny jsou od prvního do třetího místa, po nich následují práce, které si vysloužily čestné uznání poroty.
Umístění |
jméno |
příjmení |
organizace |
1. místo |
David |
Červený |
Zaraguza CZ |
Judita |
Růžičková |
Zaraguza CZ |
|
2. místo |
Ondřej |
Melichar |
iProspect |
Barbora |
Plecháčková |
iProspect |
|
3. místo |
Vítězslav |
Mecner |
Kaspen/Jung von Matt |
Phuong Lan |
Nguyen |
Kaspen/Jung von Matt |
|
čestné uznání |
Karolína |
Hájková |
Aignos |
Martin |
Richter |
Aignos |
|
čestné uznání |
Vladimír |
Zikmund |
McCann Prague |
Karolína |
Kostková |
Signal Festival |
|
čestné uznání |
Barbora |
Svoreňová |
Hearts&Science |
Gabriel |
Berzsi |
Hearts&Science |
Zdroj: Lionhearted
Young Lions je soutěž a tréninkový program pro mladé profesionály do 31 let zabývající se komunikací značek. Účastníci ve dvoučlenných týmech dostanou zadání vytvořit návrh kampaně, obvykle zaměřené na charity, neziskové organizace nebo obecně prospěšné myšlenky či CSR programy, a mají 24 hodin na jeho zpracování a odevzdání. Soutěž vyvrcholí závěrečným setkáním Awards & Networking Night, kde se setkají soutěžící, porotci a klienti ze všech kategorií společně s předchozími vítězi soutěže a dalšími osobnostmi oboru.
Pro všechny medailisty je připravený dvoudenní rozvojový program Winners camp. Navíc v kategoriích Media a Digital, díky hlavním partnerům, získají vítězové právo reprezentovat Česko ve světové soutěži v Cannes a delegátské pasy na festival Cannes Lions. V kategorii Digital podruhé díky GroupM a její agentuře Group M nexus. V kategorii Media díky novému hlavnímu partnerovi agentuře Hearts & Science.
Generálními partnery soutěže jsou agenturní skupina WPP a TV Nova. Podporovatelem kategorie Marketers je Plzeňský Prazdroj a kategorie Media Media Coach Petr Majerik. Image partnerem je Shutterstock. Pořadatelem soutěže je společnost Lionhearted.
-mav-
# soutěž # mediální plánování # kreativita # Lionhearted # Young Lions CZ # media # vítěz # Kapka Naděje
Autor textu MediaGuru