Young Lions: V médiích vítězí Hofmanová a Starinská z Ogilvy
Nastavení
Young Lions: V médiích vítězí Hofmanová a Starinská z Ogilvy
První místo v mediální kategorii soutěže Young Lions CZ obsadila dvojice
z Ogilvy. Na druhém místě skončil tým z Wavemaker Czech a na třetím
z agentury PHD.
Vítězem kategorie Media v soutěži mladých talentů do 30 let Young Lions CZ se stal tým agentury Ogilvy ve složení Kim Hofmanová a Natália Starinská. Výsledky oznámila v pondělí odpoledne porota. Soutěžící se briefy ke kampani dozvěděli v pátek ráno a měli 24 hodin na to, aby kampaň vytvořili.
Soutěžící měli za úkol vytvořit kampaň pro Českou obec sokolskou. Cílem kampaně bylo zvýšit program Se sokolem do života, který se zaměřuje na pohybové dovednosti dětí předškolního věku v mateřských školkách. Úkolem bylo minimálně zdvojnásobit počet dětí účastnících se programu neboli zapojit dalších 73 tisíc dětí do tohoto programu. Velikost rozpočtu byla stanovena na 500 tis. až 1 mil. Kč.
Porota zasedala ve složení: Jakub Hodboď (Ogilvy), dále Petr Čech (Havas), Pavel Galík (Omnicom Media Group) a Gert Laubscher (DDB).
Hlavním partnerem kategorie byla mediální agentura PHD.
Porota také udělila dvě vlastní ocenění, a to pro týmy Vendula Kolářová a Renata Ondrová z dentsuX. Druhé uznání poroty si odnesla dvojice Jitka Jarošincová a Miriam Juránková z ČSOB.