Wolt v kampani čeká za oknem netrpělivě na jídlo

Wolt spouští novou kampaň. Počítá v ní nedočkavé pohledy z okna.

Ne 31. května 2020 08:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/12943/wolt_2020

Fullscreen Sdílet

/media/12943/wolt_2020

Fullscreen Sdílet

Doručovací služba Wolt odstartovala novou kampaň, v níž zákazníci nedočkavě vyhlíží z okna své jídlo. K vidění bude na YouTube, HbbTV a také v kině.

„Wolt se v posledním roce v Česku a na Slovensku hodně rozrostl, v Praze, Brně, Bratislavě a Košicích spolupracujeme už s více než 1200 restauracemi. Proto nám dělá radost, že pořád držíme průměrné doručení na 30 minutách. I ty ale někdy můžou, jak se snažíme úsměvně naznačit v kampani, trvat věčnost,” říká David Krátký, marketingový ředitel Woltu pro Česko a Slovensko.

Pod kampaní je podepsána agentura Wollein Films, jež vytvořila i loňskou kampaň ve stylu slam poetry. Režie se ujal Richard Tecl.

-stk-

# reklama # kampaň # aplikace # Wolt # rozvoz # rozvoz jídla # Wollein Films # Richard Tecl

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.