Westfield Chodov odstartoval novou komunikaci

Kampaň je určena pro všechny trhy, na kterých Westfield působí. Centra se prezentují jako zábavní destinace s nezapomenutelnými zážitky.

Po 28. listopadu 2022 13:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/23142/westfield

Fullscreen Sdílet

/media/23143/vizuál_1_more-extra-less-ordinary

Fullscreen Sdílet

Značka Westfield zahajuje v Evropě dynamickou brandovou kampaň s novým claimem „More Extra, Less Ordinary“, která vznikla pod taktovkou francouzské agentury Rosa Paris. Cílem kampaně je prezentovat evropská vlajková centra Westfield jako lifestylové a zábavní destinace, které lidem přinášejí příležitosti k prožití nezapomenutelných okamžiků. V České republice je možné se s kampaní setkat v komunikaci pražského nákupního centra Westfield Chodov.

Claim kampaně má zdůrazňovat důležitost hodnot, které jsou základem nabídky značky – zážitek, jeho jedinečnost, neočekávanost a neopakovatelnost. Kreativa má podporovat rozmanitost komunit, v nichž Westfield působí. Slogan se proto napříč destinacemi nepřekládá a lokalizují se pouze jednotlivé komunikační sdělení.

Kampaň zahájila v listopadu napříč komunikačními kanály jako je print, online, OOH, sociální sítě i v samotných prostorách celkem 23 center Westfield ve 12 zemích Evropy včetně Česka.

-mav-

# reklama # slogan # Vánoce # Westfield Chodov # Westfield

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.