• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Výzkum

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Výzkum

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV # Výzkum

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Výzkum

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Výzkum

Přejít na články

/media/18753/video-stream_shutterstock

# TV # Výzkum # Aktuality

Atmedia: Trend růstu placeného VOD v Česku loni zpomalil

St 28. února 2024 09:25 4 min

Ve druhém loňském pololetí využívalo placené služby videa na vyžádání 42 % české populace 15–69, o dva procentní body méně než v pololetí prvním. Vyplývá to ze zprávy Atmedia indexu.

/media/25708/cd_moravak

# Reklama # Výzkum

Celebrity v reklamě ovlivňují postoj lidí ke značce

Út 27. února 2024 16:20 4 min

Reklamy se známou osobností upoutají pozornost lidí více než jakékoli jiné reklamy. Nejoblíbenější jsou dlouhodobě herci, ukazuje výzkum Ressolution Group a Nielsen.

/media/pwvfku1d/pivo_unsplash

# Aktuality # Výzkum # Marketing

V oblibě značek piva vedou Pilsner, Kozel a Gambrinus

Po 26. února 2024 06:55 2 min

Více než polovina Čechů si alespoň jednou měsíčné zajde na čepované pivo. Plechovková a lahvová piva zase nakupuje přibližně polovina populace, ukazují národní data NADA.

/media/fndinani/fitkitchen

# Výzkum # Marketing

Případová studie: K čemu posloužil výzkum firmě FitKitchen

St 21. února 2024 14:00 6 min

K čemu je firmě výzkum, ukazuje case study výzkumné agentury Behavio a jejího klienta FitKitchen.

/media/15736/investice-penize-shutterstock

# Aktuality # Výzkum

AKA a Nielsen zjišťují výši investic, je možné se zapojit

St 21. února 2024 09:40 1 min

AKA a agentury Ressolution a Nielsen realizují pravidelný výzkum investic do marketingové komunikace. Dotazník k vyplnění zpřístupňují zadavatelům reklamy i veřejně.

/media/18547/skola_student_shutterstock

# Výzkum # Internet & Mobil

Studenti čerpají zprávy nejčastěji ze sítí, nejvíc ale důvěřují ČT

St 21. února 2024 07:00 3 min

Míra informovanosti mezi středoškoláky klesá, hlavním zdrojem pro příjem informací zůstávají sociální sítě. Jako zdroj informací je ale využívá méně studentů než před čtyřmi lety. Nejvyšší důvěru mají k informacím z televize veřejné služby.

/media/7500/reklama_manipulace_shutterstock

# Reklama # Výzkum

Čtvrtina populace by přivítala více reklamy v místě prodeje

Pá 16. února 2024 10:05 4 min

Češi jsou obecně přesyceni reklamou, nejvíce v komerčních televizích, naopak v místě prodeje by jí uvítali i více, ukazuje letošní vlna studie Češi a reklama. 

/media/02jp1wlp/voyo_ordinace-rz

# Výzkum # TV

Čeští diváci VOD vyžadují lokální obsah, jsou citliví na cenu

Čt 15. února 2024 12:00 5 min

Největšími tahouny pro předplacení a výběr VOD služby je flexibilita sledování a obsahová nabídka. Český divák je senzitivní na cenový model a reaguje na speciální nabídky a promo akce, ukazuje studie Know.vod.

/media/15692/valentyn_shutterstock

# Marketing # Výzkum

Valentýna slaví především mladší lidé, častěji muži

St 14. února 2024 06:50 3 min

Den svatého Valentýna se chystá oslavit především mladší lidé. Častěji to plánují muži než ženy. 

/media/a3sgsvtj/lyzovani_unsplash

# Výzkum

Do zimního vybavení investuje pětina aktivně sportujících Čechů

Út 13. února 2024 15:20 3 min

Zimním sportům se věnuje 38 procent Čechů, většina z nich sportuje v Česku, ukazuje průzkum Ressolution Group.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.