Atmedia: Trend růstu placeného VOD v Česku loni zpomalil
Ve druhém loňském pololetí využívalo placené služby videa na
vyžádání 42 % české populace 15–69, o dva procentní body méně než
v pololetí prvním. Vyplývá to ze zprávy Atmedia indexu.
Ve druhém loňském pololetí využívalo placené služby videa na
vyžádání 42 % české populace 15–69, o dva procentní body méně než
v pololetí prvním. Vyplývá to ze zprávy Atmedia indexu.
Reklamy se známou osobností upoutají pozornost lidí více než jakékoli
jiné reklamy. Nejoblíbenější jsou dlouhodobě herci, ukazuje výzkum
Ressolution Group a Nielsen.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
Více než polovina Čechů si alespoň jednou měsíčné zajde na čepované
pivo. Plechovková a lahvová piva zase nakupuje přibližně polovina populace,
ukazují národní data NADA.
K čemu je firmě výzkum, ukazuje case study výzkumné agentury Behavio a jejího klienta FitKitchen.
AKA a agentury Ressolution a Nielsen realizují pravidelný výzkum investic do
marketingové komunikace. Dotazník k vyplnění zpřístupňují zadavatelům
reklamy i veřejně.
Míra informovanosti mezi středoškoláky klesá, hlavním zdrojem pro příjem
informací zůstávají sociální sítě. Jako zdroj informací je ale
využívá méně studentů než před čtyřmi lety. Nejvyšší důvěru mají
k informacím z televize veřejné služby.
Češi jsou obecně přesyceni reklamou, nejvíce v komerčních televizích,
naopak v místě prodeje by jí uvítali i více, ukazuje letošní vlna
studie Češi a reklama.
Největšími tahouny pro předplacení a výběr VOD služby je flexibilita
sledování a obsahová nabídka. Český divák je senzitivní na cenový model
a reaguje na speciální nabídky a promo akce, ukazuje studie Know.vod.
Den svatého Valentýna se chystá oslavit především mladší lidé.
Častěji to plánují muži než ženy.
Zimním sportům se věnuje 38 procent Čechů, většina z nich sportuje
v Česku, ukazuje průzkum Ressolution Group.