Vodafone kampaní vyzývá mladé k nadhledu

Vodafone startuje kampaň „Je to v tobě“, s níž cílí na mladé. Nabádá je, aby byli sami sebou i se všemi nedostatky.

So 4. února 2023 09:00 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/23732/vodafone_jetovtobe_2023

Fullscreen Sdílet

/media/23732/vodafone_jetovtobe_2023

Fullscreen Sdílet

Koncem ledna odstartoval mobilní operátor Vodafone svou novou kampaň „Je to v tobě na podporu neomezeného mobilního tarifu pro mladé. Lidem z generace Z vzkazuje, aby se cítili sami sebou i se všemi nedostatky a chybami. 

Kampaň prostřednictvím série spotů ukazuje, že občas se něco směšného, trapného nebo smutného stane každému, ale že je nutné vše brát s nadhledem. Jednotlivá videa se sdělením „Buď neomezeně cringe / bold / fresh / left on read / tryhard / random, buď neomezeně online s neomezeým studentským tarifem od Vodafonu“ znázorňují situace, které se přihodí lidem s mobilním telefonem, ať už při brouzdání na sociálních sítích, chatování nebo hraní her. 

Vodafone svou kampaní zároveň komunikuje své tři hlavní pilíře, a to digitální společnost, udržitelnost a inkluzi. Kromě videí pro sociální sítě je součástí kampaně i hardsellová část a ekologická výchova. Nově je do kampaně zahrnutý i TikTok, na němž svůj vlastní profil Vodafone spustil koncem loňského roku v rámci vánoční kampaně. Od letošního roku přidá ke kampaňovým videím i tvorbu vlastního obsahu.

Pod kampaní je podepsána agentura McCann Prague. Média má na starosti interní digitální tým. Režie se ujalo duo Novak + Nguyen, které tvoří Double N alias Tomáš Bláha a Dužan Duong, jenž stále také za kamerou. Fotografie  jsou dílem Kuba Kríža. Produkci zajistila společnost Unreal Visual.

-stk-  

# reklama # kampaň # Vodafone # McCann Prague # generace Z # mladí zákazníci # Novak & Nguyen # Unreak Visual # Kubo Krížo

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.