Nová identita Prahy cílí na kultivované turisty
Prague City Tourism představuje nový vizuální styl Prahy. „Využili jsme
covidovou situaci pro kompletní repositioning a rebranding," říká Jana
Adamcová, členka představenstva.
Prague City Tourism představuje nový vizuální styl Prahy. „Využili jsme
covidovou situaci pro kompletní repositioning a rebranding," říká Jana
Adamcová, členka představenstva.
Prague City Tourism představila nové logo a celý vizuální styl pro
prezentaci Prahy turistům u nás i v zahraničí. Implementace bude
probíhat postupně do konce roku 2021.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Uvedení nového konceptu doprovází kampaň, která spojuje virtuální a
reálný svět.
# Aktuality # Marketing # Retail
Prodejce obuvi Humanic se rozhodl pro novou identitu své značky. Symbol
z domovského Rakouska rozšiřuje i do dalších zemí včetně Česka.
Společnost Avast představila novou identitu své značky a rozšířený cíl
chránit digitální svobodu uživatelů internetu.
Kampaní „Seznamte se, Visa“ značka platebních technologií představuje
novou vizuální identitu.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Fotbalová asociace ČR vytvořila novou značku Náš fotbal. Zároveň
spouští kampaň na podporu fotbalového sportu.
Dětská televizní stanice Minimax mění od 1. srpna vzhled i obsah. Bude
mít nové logo, identikit, hudbu a ukázky obsahující známé postavičky.
# Aktuality # Internet & Mobil # Marketing
Mall Pay mění svou vizuální identitu a stylizovanou platební kartu v logu
nahrazuje NFC symbol pro bezkontaktní placení.
Pragovka Art District v pražských Vysočanech představila nový
komunikační koncept a vizuální identitu.