Visa ukazuje v kampani svou novou vizuální identitu

Kampaní „Seznamte se, Visa“ značka platebních technologií představuje novou vizuální identitu.

Út 17. srpna 2021 12:00 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17878/visa_seznamtesesvisa_2021

Fullscreen Sdílet

/media/17879/visa_kv_seznamtesesvisa

Fullscreen Sdílet

Společnost Visa, nabízející platební technologie, odstartovala novou kampaň „Seznamte se, Visa“. Jejím cílem je posílit povědomí o značce a zároveň ukázat novou vizuální identitu.  

„Naším posláním je zajistit, aby Visa nebyla vnímána pouze jako poskytovatel platebních karet, ale aby ji lidé viděli i jako důvěryhodnou síť, která žene obchod kupředu,“ popisuje Lynne Biggar, EVP a CMO ve Visa, s tím, že kromě platebních karet umožňuje jeho firma například platit freelancerům v reálném čase a zpracovává individuální platby mezi miliardami účtů po celém světě.

Kampaň, pod jejíž kreativou je podepsána agentura Wieden+Kennedy, staví na krátkém filmu od režiséra Malika Hassana Sayeeda. Doplní jej série kratších spotů a fotografií, na kterých spolupracovala fotografka Camilla Falquez a argentinský tým režisérů Pantera & Co (Brian Kazez, Pato Martinez a Francisco Canton). 

Nový reklamní spot značky Visa

Reklama má poukázat i na novou identitu značky, jež má symbolizovat změnu. Jejím autorem je designér Mucho, který si pohrál s barevností, fontem i symbolem značky. Nová identita se objeví ještě letos, v příštím roce bude k vidění na všech místech, kde Visa působí.

/media/17877/visa_brand_evolution

Fullscreen Sdílet

-stk- 

# reklama # kampaň # vizuální identita # Wieden + Kennedy # Visa # Malik Hassan Sayeed # Camilla Falquez # Pantera & Co # Mucho

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.