Mall Pay mění logo, odkazuje na bezkontaktní placení

Mall Pay mění svou vizuální identitu a stylizovanou platební kartu v logu nahrazuje NFC symbol pro bezkontaktní placení.

/media/17614/mall_pay_logo_nové

Fullscreen Sdílet

/media/17614/mall_pay_logo_nové

Fullscreen Sdílet

Fintech Mall Pay mění svou vizuální identitu. Stylizovanou platební kartu v ní nahrazuje NFC symbol pro bezkontaktní placení. Odklon od společné identity Mall Group má zdůraznit otevřenost vůči celé české e-commerce scéně.

Změna přichází po třech letech od startu a symbolicky podtrhává proměnu, kterou služba prochází, představení chytrých kreditek, možnost generování virtuálních karet, rozšíření partnerských e-shopů na více než 7 tisíc nebo vstup na trh s chytrým pojištěním v e-shopech. Služby fintechu pravidelně využívá online i v kamenných obchodech 70 tisíc klientů.

„Mall Pay se za poslední roky neskutečně posunul. Už nejsme fintech s jediným produktem, naopak. Podařilo se nám vybudovat a rozvíjet úžasný ekosystém vzájemně se doplňujících platebních služeb,” říká Adam Kolesa, šéf Mall Pay.

/media/17615/mallpay_logo_zmena

Fullscreen Sdílet

Nová vizuální identita je také jedním z kroků k větší samostatnosti. Zatímco v minulosti se značka graficky hlásila ke skupině Mall Group, jež je jejím polovičním vlastníkem a provozuje mimo jiné e-shop Mall.cz, nové logo se vydává vlastní cestou a představuje zcela samostatnou vizuální identitu.

„Neznamená to, že bychom se k Mall Group přestali hlásit. Jen chceme ukázat větší otevřenost. Vyrostli jsme a dává smysl se více osamostatnit, i ve vizuální komunikaci,” dodává Kolesa.

Za redesignem stojí česko-dánské designové studio Blackfish, se kterým firma spolupracuje na úpravách vizuální komunikace od loňského roku. Změna loga bude probíhat postupně, po digitálních kanálech dojde k jeho aktualizaci v aplikaci a velice brzy by se mělo objevit i na nových kartách.

-zue-

# logo # vizuální identita # online # Mall Group # redesign # Mall Pay # Blackfish

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.